Joi, 2024-04-25, 1:25 PM
Bine aţi venit Vizitatori | RSS
Principală | Înregistrare | Autentificare
Formularul pentru autentificare
Căutare
Sondajul nostru
Evaluează site-ul meu
Total răspunsuri: 11
Mini-chat
Prietenii site-ului
  • Creaţi un website gratuit
  • Desktop Online
  • Jocuri Online Gratuite
  • Tutoriale Video
  • Toate Tag-urile HTML
  • Kit-uri de Navigator
  • Statistici

    Total online: 1
    Vizitatori: 1
    Utilizatori: 0
    Principală » Panou de anunţuri » Auto » Tunning

    Dacia logan 2013
    Informaţie | | Poză 2013-02-08, 0:52 AM

    Am inceput cu dreptul si am acordat o nota aproape de maxim noului Logan. De ce? Simplu, pentru ca arata bine. Arata extrem de bine pentru cea mai ieftina masina de pe piata si arata incredibil de bine fata de generatia anterioara. Inginerii si designerii de la Dacia s-au intalnit si au spus: haideti sa facem un salt in spatiu cu noile modele. Si au facut.

    Aceasta generatie de Dacia Logan incepe deja sa poarte numarul 2. Pesemne ca in curand va ajunge precum VW Golf, sa aiba o serie nelimitata de numere. Si asta este bine, pentru ca longevitatea unui model tradeaza succesul de care se bucura. Si nu vad de ce nu ar avea succes o masina cum e Dacia Logan.

    La exterior, partea din fata este fara indoiala reusita intregii caroserii. Totul este nou si actualizat, linii moderne, faruri ascutite si o grila frontala mare. Ba mai mult, designerii au vrut sa aduca si un plus de sportivitate acestui model de familie, prin intermediul spoilerului care are o buza agresiva. In laterale, lucrurile se cumintesc. Chiar bine. Aici avem un "deja-vu" si recunoastem vechiul Logan, cu portiere mari, linii drepte si o garda la sol inaltata. La fel si cu partea posterioara, unde vedem multe asemanari cu generatia precedenta. Insa avem stopuri noi, o usa de portbagaj mare si grosolana ce tradeaza spatiul colosal din interior, si o bara cuminte, din 2 bucati.Am sa ma opresc putin la exterior asupra catorva elemente. In primul rand, usa de la busonul de benzina este la fel de mare ca hubloul unei masini de spalat. Nu prea inteleg de ce este asa de uriasa. Farurile sunt chiar atragatoare, bine facute, si daca ai face un close-up doar pe far, ai putea jur ca te uiti la o masina japoneza. Si, in cele din urma, daca tot suntem la aspectul exterior, mai mentionez faptul ca portbagajul nu mai are un maner de care sa-l ridici. Adica are doar butonul in care bagi cheia, il apesi si... Gata. Ridici portiera portbagajului de unde apuci. E bine ca este usoara si o poti ridica de buton.

    Chiar daca suntem carcotasi si reusim sa mai gasim pe ici-colo mici elementa la care s-ar fi putut lucra mai bine, fara costuri suplimentare, mereu trebuie sa ne reamintim ca avem de-a face cu o masina accesibila publicului larg. Si, in cazul de fata, imbunatatirile si lucrurile pozitive sunt infinit mai multe decat cele negative. Si am mai realizat ceva: imi place strategia asta a inginerilor francezi. Au zis: haideti sa investim in design nou pentru partea frontala, adica partea care se vede si ramane intiparita in mintea clientilor, si mai putin in laterale si spate. Si iata ca a functionat. Asta numesc eu cost-control. Bravo Dacia!



    Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-dacia-logan-0-9-tce-turbo-toate-secretele-masinii-romanesti-17199.html


    Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-dacia-logan-0-9-tce-turbo-toate-secretele-masinii-romanesti-17199.html
    Adăugat de: STARGATE | Persoană de contact: http://www-tunningcars.ucoz.com E W
    Vizualizări: 7083 | Valabil până la: 2013-03-08 | Rating: 0.0/0
    Total comentarii : 0
    Prenume *:
    Email *:
    Cod *:
    Copyright MyCorp © 2024Creaţi un website gratuit prin uCoz