Vineri, 2024-04-19, 1:28 AM
Bine aţi venit Vizitatori | RSS
Principală | Înregistrare | Autentificare
Formularul pentru autentificare
Căutare
Sondajul nostru
Evaluează site-ul meu
Total răspunsuri: 11
Mini-chat
Prietenii site-ului
  • Creaţi un website gratuit
  • Desktop Online
  • Jocuri Online Gratuite
  • Tutoriale Video
  • Toate Tag-urile HTML
  • Kit-uri de Navigator
  • Statistici

    Total online: 1
    Vizitatori: 1
    Utilizatori: 0
    Principală » Panou de anunţuri » Auto » Autoturisme

    Anunţuri în categorie: 2
    Anunţuri afişate: 1-2


    Sortează după: Data · Denumire · Evaluare · Comentarii · Vizualizări
    Am condus în România noul break al americanilor de la Chevrolet, mai sus menţionatul Cruze SW. Cum s-a comportat modelul şi ce impresii a lăsat în urmă, aflaţi în rândurile ce urmeAmericanii de la GM nu fac compromisuri şi aleg să mizeze în continuare pe platforma implementată pe Chevrolet Cruze, medaliată cu cinci stele la testele de siguranţă realizate de EuroNCAP. După modelele sedan şi hatchback, gama Cruze este extinsă cu varianta break botezată Station Wagon, pusă în slujba clienţilor familişti.
    DESIGN EXTERIOR
    Încă de la primul contact vizual, Cruze SW a reuşit să mă facă să întorc privirea spre el şi a doua oară, deşi nu se abate foarte tare de la liniile lui Cruze Hatchback, de pildă.În afară de caroseria lungită pentru a măsura 4.675 mm şi modelată tipic pentru un break, Cruze SW vine cu modificările discrete aduse de recentul facelift al gamei: faruri mai alungite, iar zona proiectoarelor de ceaţă precum şi calandrul au fost decorate cu elemente cromate. Nici stopurile nu fac notă discordantă şi designul plăcut al acestora se aliniază perfect cu liniile caroseriei.Trebuie să recunosc că jantele negre disponibile cu echiparea LTZ m-au dus preţ de câteva secunde cu gândul la mult mai năbădăiosul Chevrolet Camaro din DESIGN INTERIOR ŞI CONFORT
    Intrat în habitaclul lui Cruze SW, remarc vizibiliatea foarte bună oferită atât şoferului, cât şi pasagerului din dreapta. Regăsim şi aici inserţii cromate asortate cu lumina albastră a instrumentelor de bord, delicată cu ochiul şoferului.
    Per total materialele arată bine şi sunt plăcute la atingere. Chiar dacă pe alocuri acestea alternează de la tare la moale, nivelul de calitate este unul bun raportat la preţul maşinii şi segmentul din care face parte.Transformers. Revenind cu picioarele pe pământ, acestea chiar schimbă sesizabil în bine aspectul general al lui Cruze SW.Zgomotul este ţinut afară, unde îi e locul, de către insonorizarea bună a habitaclului, care permite doar motorului să-şi propage undele sonore spre ocupanţi, însă nu mai devreme de pragul de 3.000 rpm şi deloc deranjant.
    Ca şi la fraţii de concern Astra Sedan sau Astra Biturbo, ambianţa primitoare este uşor perturbată de dispunerea relativ aglomerată a butoanelor pe consola centrală. Totuşi, m-am obişnuit suficient de rapid cu aceste comenzi ale sistemului infotainment, după două-trei butonări prelungite.Scaunele încălzite te întâmpină cu o susţinere laterală bună şi reuşesc să te ţină departe de durerile de spate chiar şi după ce petreci ceva mai mult timp la volan. Iar dacă punem la socoteală tapiţeria din piele, disponibilă cu nivelul de echipare LTZ+, Cruze SW oferă un aport considerabil de confort.
    Bancheta este suficient de încăpătoare pentru trei persoane, fără a neglija spaţiul pentru genunchi şi coate. Numărul mare al spaţiilor de depozitare şi modul practic în care au fost gândite fac echipă bună cu portbagajul cu capacitatea de 500 l, care poate fi extins până la aproape 1.500 litri graţie banchetei rabatabile şi fracţionabile 60:40.Trag linie şi prima impresie pe care mi-o lasă Cruze Station Wagon este aceea a unui fost “bad boy” în tinereţe, devenit mai responsabil şi interesat de confortul şi siguranţa celor aflaţi la bordul său, în special a familiilor, cărora le oferă un design bine închegat şi o ergonomie bună, precum şi un spaţiu măricel în portbagaj.
    Autoturisme | Vizualizări: 325 | Data: 2013-01-31 | Comentarii (0)

    Taxa Auto 17 Ianuarie
    Timbrul de mediu incepe sa ia forma

    Noua taxa auto 2013 se transforma in curand intr-un timbru de mediu. Rovana Plumb a anuntat ca aceasta noua taxa se apropie de forma finala. Se pare ca va fi platita de toate masinile, indiferent de anul fabricatiei, daca pana acum nu s-a platit vreo taxa auto. In acelasi timp, Ponta spune ca forma actuala a taxei auto, in care masinile mai vechi de 2007 platesc sume uriase, poate sa disparaDupa ce a fost amanata de guvernul Boc, Taxa Auto 2013 a intrat in vigoare de la 1 ianuarie. Conform acesteia, in afara de masinile noi care platesc sume mici, chiar si masinile inscrise in Romania, mai vechi de 2007, trebuie sa plateasca la schimbarea proprietarului o taxa.

    De exemplu, pentru o masina cu motor 1.8 din 2006, noul proprietar trebuie sa scoata din buzunar cam 1600 de Euro. Insa in cazul masinilor vechi, cum ar fi chiar si o Dacie din 1995, noul proprietar trebuie sa dea la stat cam 3500 de Euro.

    Ponta a zis ca astfel de neconcordante sunt considerate aberatii, asa ca noul timbru trebuie sa fie mai realist. Astfel, se pare ca taxa auto se va transforma intr-o taxa de mediu, sub forma unui timbru.

    Acest timbru va fi platit de masinile de transport de maximum 8 locuri, iar celelalte masini, utilitare sau de mare tonaj, vor plati ca si pana acum Taxa Auto 2013.

    O noutate a acestui timbru de mediu este faptul ca emisiile de CO2 vor fi luate in seama integral, nu doar 30% ca acum. In plus, se vor calcula si emisiile, nu cilindreea. Adica se va ajunge ca masinile care polueaza cel mai mult, vor plati cel mai mult. Aici intervine insa o neconcordanta.
    o masina de 300 de Euro, veche de zeci de ani, va avea un timbru de mediu ce va valora probabil maximum 10% din valoarea de vanzare.

    Mai mult, Ponta mai spune ca este posibil sa se renunte complet la taxa auto actuala, iar masinile mai vechi de 2007 sa nu mai plateasca taxa de mediu, ci doar acest timbru.

    Un lucru e clar, asa cum ne-a invatat istoria: Taxa Auto se va mai modifica de multe ori, pana cand sa ajunga la o varianta finala. Momentan este taxa intrata in vigoare de la 1 ianuarie, o taxa auto aberanta, uriasa, care insa se apropie de sfarsit.Acest timbru va fi platit de masinile de transport de maximum 8 locuri, iar celelalte masini, utilitare sau de mare tonaj, vor plati ca si pana acum Taxa Auto 2013.

    O noutate a acestui timbru de mediu este faptul ca emisiile de CO2 vor fi luate in seama integral, nu doar 30% ca acum. In plus, se vor calcula si emisiile, nu cilindreea.
    Autoturisme | Vizualizări: 229 | Data: 2013-01-21 | Comentarii (0)

    Copyright MyCorp © 2024Creaţi un website gratuit prin uCoz